לשריון הטבת הוובינר – מלאו פרטים בטופס

5 הרוכשים הראשונים שיתאמו פגישה עד לסוף חודש יולי 2024

רכישת בית במחיר Pre Sale של 102,000$  


לפני עליית המחיר

לשריון ההטבה הזינו פרטים:

השאירו פרטים לשריון הטבת הוובינר

הנה מה שהולך לקרות בפגישה האישית שלכם:

תוכלו לראות את כל הפרטים, המספרים, התאריכים ויהיה לכם את כל המידע על מנת לקבל החלטה מושכלת וחכמה.

ממש בקרוב נציג החברה ייצור אתכם קשר בטלפון לתיאום פגישה בה תוכלו לשמוע את כל הפרטים על הזדמנות ההשקעה. 

 

כתובתינו: רחוב רפפורט 3, כפר סבא

קומה 11 במגדל שבקניון כפר סבא הירוקה

אתם לא לבד! הצטרפו לקהילה

אתם לא לבד! הצטרפו לקהילה

20 שנות ניסיון בשוק ההון והנדל"ן לימדו אותי כי משקיעים ישראלים הם בעלי חזון ומוטיבציה להשקיע – אך לרוב קיים בהם הפחד מהשקעות "בשלט רחוק", לבטח גם החשש מלהיכנס לבד בשערי הנדל"ן של ארה"ב. שמי גולן ספיר מנכ"ל חברת ספיר-ברנובסקי ואני כותב לכם כאן כדי לומר לכם אחת ולתמיד: אתם לא לבד. את הדרך הזו אנו יכולים לעשות יחד – עם הדרכה, עם ביטחון ועם תוצאות.

לאורך השנים יצרנו קהילת משקיעים המורכבת מאנשים שרוצים ללמוד ולשתף, להצליח ולהרוויח יחד בארה"ב. שם אני אחלוק עמכם את הידע שצברתי לאורך שנותיי ואת ההזדמנויות שאנו מייצרים עבורכם, אקפיד לשים בידיכם את כל הכלים שיסייעו לכם לקבל החלטות נכונות עבור הכסף שלכם.

המטרה שלי ושלנו בקהילת ברוקווד אסטייט ארה"ב היא להעניק לכל משקיע, מתחיל או מנוסה, את קיט ההשקעות האידיאלי איתו יוכל להיכנס בשערי הנדל"ן האמריקאי בביטחון מלא, לדעת לברור מבין הזדמנויות ההשקעה השונות ולבחור את האחת שתהיה בשבילו ה-Game Changer . אני מזמין אתכם להצטרף אליי ולאלפי אנשים שבחרו בקהילת ספיר – ברנובסקי ומגשימים את החופש הכלכלי שלהם.

בברכה,

גולן ספיר

מנכ"ל Brookwood Estate USA

* אין לראות באמור לעיל הצעת השקעה או התחייבות לתשואה והינה לתצוגה בלבד. ההצעה הינה כללית ומיועדת לשלושים וחמישה הניצעים הראשונים שיכנסו למו"מ עם החברה אודות היקף ההשקעה ותנאיה.