תוכנית טיול של 4-5 ימים במישיגן

פרויקטים להשקעה

ההזדמנות להחשף להשקעות ייחודיות במחיר פרי – סייל לפני כולם

Ford

רוצים לשלב בטיול בארה"ב טיול במדינה שיש בה גם דיונות, גם שלג, גם אגמים וגם ערים כפריות מקסימות? במישיגן כבר ביקרתם?

מישיגן היא מדינת האגמים הגדולים והיא נראית ככף יד המוקפת במים מכל עבר כאשר היא גובלת בארבעת האגמים הגדולים בארה"ב. מישיגן אינה נמצאת על הרדאר של הישראלים בבואם לתכנן טיול לארה"ב וחבל.

המדינה היפהפייה שייכת לאזור המכונה ה- Mid West ולמעשה נמצאת באזור מזרח ארה"ב במרחק של שעה וחצי טיסה מנמלי התעופה של ניו יורק. היא נחשבת למדינה מאד תעשייתית בדגש על תעשיית הרכב ולכן הישראלים פספסו אותה בתכניותיהם.

מישיגן ידידותית וחברותית לישראלים וכל מי שפגשנו גילה אהדה ואמפטיה רבה למקורותינו.

בשנים האחרונות ראינו שהמגמה משתנה וכמי שטסים אליה כמעט מדי חודש לצרכי עסקים, בחרנו להציע מסלול מעניין של מס' ימים במדינה מסקרנת זו.

מישיגן נחשבת מדינה קרה והשלג מתחיל בנובמבר. מי שאינו מגיע בשביל השלג, יעדיף להגיע החל מסוף אפריל ועד אוקטובר.

שדה התעופה של מישיגן הקרוי DTW הוא אחד היפים והנוחים בארה"ב. הוא מחולק לשני שדות, לטיסות פנים ולטיסות בינלאומיות. מישראל אין טיסה ישירה, אך מרבית החברות הגדולות שמפעילות טיסות מישראל מציעות קונקשנים נוחים לדטרויט. אפשר כמובן גם לטוס מטורונטו הנמצאת כשעה טיסה בלבד או מניו יורק שכאמור נמצאת במרחק של שעה וחצי.

השאטלים לחברות השכרת הרכב זמינים ביציאה (יש לעלות ולרדת גשר בתוך השדה) והמגוון רחב בהתאם לצרכיכם ולמספר הנוסעים.

מי שבוחר להשאר ביום באזור הדרום – מזרחי של מישיגן יכול ללון באזור השדה. בתקציב נמוך יש בשדה את מלון ספרינגהיל סוויטס ותופתעו מגודל החדרים, הנקיון והמיטות. 12 דקות משם נמצא המלון האהוב עלינו, The Henry. יתרונו בקרבה רבה למוזיאון הרכב הידוע בכל העולם של פורד ולסיורים למפעלים.

אפשר גם לנסוע 20 דקות ולבחור בדטרויט עצמה כבסיס. מגוון המלונות בה רב, לא יקר, אבל מאחר והכבישים טובים והחניה רבה, אפשר בקלות להכנס ולצאת ממנה ולא חייבים לישון בה.

העיר הראשונה בה נבקר היא Ann Arbor

 

Ford

PHOTO:JACOB BOOMSMA/GETTY IMAGES

עיר האוניברסיטאות הידועה, נחשבת לאחת הערים המבוקשות בארה"ב. בתחומה נמצאת אוניברסיטת מישיגן עם איצטדיון הנחשב לגדול באמריקה ואם יהיה לכם מזל תגיעו לבית הגדול the big house ותראו 107,000 איש מכל ארה"ב ממלאים את איצטדיון הפוטבול של קבוצתם הנערצת .

Ford

Photo by Aditi Bhanushali on Unsplash

Michigan Stadium, South Main Street, Ann Arbor, MI, USA

Ford

Photo by University Of Michigan LinkedIn Account

 University of Michigan

אן ארבור בהחלט מצדיקה יום או לפחות חצי יום מאד מהנה. סטייט סטריט ומיין סטריט הם רחובות מלאי אופי אמריקאי סטודנטיאלי מיוחד. מסעדות נהדרות, גלריות, ברים וחנויות רחוב מקסימות יבטיחו לכם אחה"צ מלא חוויות.

שעות הבוקר יכולים להיות מוקדשים לסיור במוזיאון המהמם של פורד שהפתיע את כותב שורות אלו עם מגוון מכוניות של כל היצרנים ולא רק של פורד מראשית המאה שעברה כולל מטוסי נוסעים ומכוניות נדירות כולל טאקר שניסתה לקרוא תיגר על פורד ושלושת הגדולות של דטרויט. הסיור במפעל פורד לחובבי מפעלי ענק, מראה דאגה יוצאת דופן לסביבה, כולל גג ירוק המזין את עצמו וקווי ייצור עתידניים לצד הראשונים שבנה הנרי פורד בראשית המאה ה 20 ונחשבים לראשונים מסוגם.

Ford

Images courtesy of The Henry Ford Museum

היום השני

היום השני יוקדש למים. הרבה מים.
בדטרויט טוענים שראשית הצירים של הכבישים במדינה החלה בדטרויט ב 1806. יש להם אפילו בית קפה עם עיגול גדול עליו עומדים תיירים ומצטלמים כדי להוכיח זאת.
האוטוסטרדות מאפשרות לנסוע מאות ק"מ בנוחות יחסית ולהגיע לצידה השני של המדינה הענקית. שמנו פעמינו לדיונות הגדולות שבמערב המדינה. חלפנו על פני הבירה לנסינג וגרנד ראפידס והגענו לסוגאטק, Saugatuck. עיירה מקסימה. שוטטנו בין בתים עתיקים, בתי קפה, רחובות עתיקים ומרינה מהממת בה שכרנו סירה לשיט בן שעה באגם. חוייה משובבת וממלאת נפש.
משם המשכנו לדיונות וטיפסנו, התגלשנו וצחקנו כמו שלא צחקנו זמן רב. אפשר גם ב Sleeping Bear Dunes National Lakeshore בהם תמצאו דיונות וחוף ים מהממים. שימו לב, המים קרים.
כדי להגיע ביום למחרת Rocks National Lakeshor Pictured עדיף להתקרב וללון באחת הערים הקרובות יותר וכך להגיע לשייט המהמם למצוקים ולדיונות על הבוקר. 

Pictured Rocks Cruises, Inc מציעה סיורים ללא הפסקה בסירה לתצפית על מצוקי אבן החול המרהיבים בתוך חוף האגם הלאומי Pictured Rocks. ההפלגות אורכות בין שעתיים לשעתיים וחצי ונוסעות כ-40 מייל הלוך ושוב. ההפלגות פועלות מאמצע מאי עד אמצע אוקטובר. עדיף להזמין כרטיסים מראש באתר. ההנאה מובטחת.

Ford

Image: NPS photo

Ford

Photo Credit: Tim Trombley

מכאן אפשר להצפין לאי מקיניק או לחזור לדטרויט. תלוי אם אתם באווירת טיול הימי או טיול אורבני.
האי מקיניק הוא בקצה הצפוני ואין אליו כניסה עם רכב. השיטוט בעיר לוקח את המבקרים בו 200 שנים אחורה. נמליץ על שהייה באחד המלונות על המים כגון Island House Hotel, ממנו אפשר לשוטט עם כרכרה או ברגל וליהנות מהחופים, משייט, מהמסעדות ומהפאדג הנפלא שהפך לשמו השני של האי.

Ford

 

מה עם סקי?
הרי בויון הם המקום בשבילכם. עם 60 מסלולים ברמות שונות וחוויית גלישה אלפיניסטית לחלוטין.

Ford

Photo by Boyne Mountain Resort

 

דטרויט

זוהי אחת מהערים העתיקות והחשובות בארה"ב. העיר שעברה משבר גדול בשנת 2008 ששיאו בכניסת הרכב היפני בשנות ה- 80 אך נמצאה מתאוששת באופן מרשים ביותר. יש בה שילוב נדיר של חדש וישן ומרכז העיר שיש האומרים שאופיו צרפתי, זכר לשליטה הצרפתית בראשית ימי העיר, מעניין ומצדיק יום.

התמקדנו באזור האיסט סייד (East Side) – אזור נעים וידידותי, על גדות נהר דטרויט. גדת הנהר נקראת Riverfront והיא מרוצפת במסעדות, בתי קפה ומקומות בילוי. אפשר גם לצאת להאי בל אייל וליהנות מהפארקים שבו או לנסוע כ- 5 דקות לשוק ה Eastern Market שנחשב לאחד השווקים הפתוחים הראשונים בארה"ב.

Ford

Eastern Market | photo via rachel.randolph

אפשר ללכת לאורך הווטרפרונט ולהשקיף על קנדה ועל גשר אמבסדור, הנחשב כמחבר המסחר הגדול בין קנדה לארה"ב. אגב, מתחת להנהלת GM , הפלאזה הענק, יש אנדרטה למלחמת קנדה – ארה"ב (כן, מסתבר שהייתה כזו וקנדה אף שלטה על דטרויט במשך מס' שנים.) אתם יכולים מכאן לחזור למבנה הענק המזכיר את עזריאלי בת"א וליהנות ממגוון מסעדות כמו אנדיימו האיטלקית הידועה.

 

Ford

Photo by Detroit RiverFront Conservancy

הגיע הזמן לעשות שופינג?  שופינג אפשר לעשות במס' קניונים. הקניון הגדול שוכן בעיר בה שוכנים משרדיה של החברה של כותב שורות אלו, טיילור – Southland Center. ניתן להרחיק כ- 35 דקות לאאוטלט המצוין great lakes. תופתעו ממגוון עצום של כל הרשתות המוכרות במחירים מצוינים ומבצעים נוספים בחגים.

מה עם חיי לילה? דטרויט עמוסה באפשרויות. ברים טרנדים ומסעדות מצויינות ומרתפי ג'אז. ב Greektown תהנו בימים פחות קרים ממגוון שמתחיל בהמבורגריות מתוחכמות ועד מסעדות עלית. גם מלונות הקזינו לחובבי הזאנר כוללים מסעדות מצויינות.

לסיכום, טיול מפתיע, מרתק ומגוון המבטיח הנאה צרופה מפנינה תיירותית אמיתית.

**אין לראות באמור לעיל כייעוץ ו/או המלצה להשקעה. פרטי ההשקעות שלנו יוצגו בפני 35 ניצעים בלבד בכפוף לחוק הרשות לניירות ערך (תשכ"ח-1968).

לקבלת מידע מלא על עסקאות פתוחות לגיוס כרגע

0 תגובות

שלח תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרויקטים להשקעה

ההזדמנות להחשף להשקעות ייחודיות במחיר פרי – סייל לפני כולם